لبخندهای اجباری....

بی تو هرگـــــــــــــز. بی تو با خاطراتت چه کنمممممممممم

کاش بــودی تا دلم تنها نبود تا اســیــر غـصــه فردا نـبود کاش بودی تا فقـط باور کنی بی تو هرگز زندگی زیبا نبود

 

 

     پاهایـــــــــتـــــــــــ رابگذار اینجا…

 
درست روی قلبم…
 
ببخش مرا …
 
چیز دیگری نداشتم که فرش قدومت کنم …
 
آهسته قدم بردار اینجا…
 
تارو پود این فرش قرمز پر از گل احساسم است…!
 
 
 
 
 عاشق محکومی است که محاکمه نمیشود

دیوانه ایست که معالجه نمیشود

بیگانه ایست که شناخته نمیشود

سکوتی است که شکسته نمیشود

و فریادیست که آرام نمیشود 
 
 

 

روز های خوب خواهند آمد

اندکی صبر...

فاصله هیچ مهم نیست اگر دو

12000000 قلب12000000

نسبت به هم وفادار باشند

 فقط فقط صبر ....................فقط اینو میتونم بگم

 
 
 قلــ ♥ــب عزیز لطفــا خفــﮧ شـــو و در همـﮧ کارها

“دخالــت” نــــکن !

هـمان کـﮧ خــ ـ ـ♥ـون “پمـــپاژ” کــــنــﮯ کافـیسـت . . .

اگر هــم “خـــستــﮧ” شـدے اجبــ ــارﮮ نیسـت به کــار

 
 
 

از  قافله جا ماندم

 درست سالها پیش،

 جا ماندم...

 زندانی این روزگار زشت شدم...

 روزگاری که

نه از جنس من است نه از برای من...

 چهرسمیست دنیا!

از گردشش می نالیم و می نالیم

و روز زمین گیر شدنمان را جشن می گیریم!

 نمیدانم...

 قلمم زیر بار دردها ترک برداشته کمرم خم شده!...

 با این حال

هنوز هم به دوست لبخند میدهم

امروز آغاز غربت نشینی ام هست...

به رسم  عادت...

 

نظرات شما عزیزان:

هما
ساعت16:03---6 دی 1392
بعـــــــــــضی از اهنگارو ک گوش میدی......میگی ک من زندگیمو واسه این تعریف کردم رفته ازش اهنگ ساخته؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 6 دی 1392برچسب:,ساعت15:41توسط ساسی و مینااااااااااااااتی | |